ZAPYTANIE OFERTOWE II na: zakup, dostawę wraz z montażem garażu blaszanego jednostanowiskowego, dwuspadowego |
Hajnówka, dnia 03.04.2024r.
na: zakup, dostawę wraz z montażem garażu blaszanego jednostanowiskowego, dwuspadowego do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Hajnówce.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1 miesiąc od podpisania umowy. 4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 5. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY: 6. MIEJSCE ORAZ TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: 7. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT: 8. INFORMACJE DODATKOWE:
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: ZAŁĄCZNIKI:
|
PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA NA ZAKUP, DOSTAWĘ WRAZ Z MONTAŻEM GARAŻU BLASZANEGO JEDNOSTANOWISKOWEGO, DWUSPADOWEGO |
ZAPYTANIE OFERTOWE na: zakup, dostawę wraz z montażem garażu blaszanego jednostanowiskowego, dwuspadowego |
Hajnówka, dnia 12.03.2024r. DR.050.11.2024
na: zakup, dostawę wraz z montażem garażu blaszanego jednostanowiskowego, dwuspadowego do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Hajnówce.
zgodnie z Zarządzeniem nr 14/20 Dyrektora OSiR w Hajnówce z dnia 29.12.2020r. w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych (Prawo zamówień publicznych Dz. U. poz. 2020 z późniejszymi zmianami.), Dyrektor Ośrodka Sportu i Rekreacji zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych. 1. ZAMAWIAJĄCY: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Hajnówce, ul. Ks. Dziewiatowskiego 2, 17-200 Hajnówka, tel. 85 682 2776, e-mail: awksentiuk@osir.hajnowka.pl 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1 miesiąc od podpisania umowy. 4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 3) Oferta musi posiadać: 5. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY: 6. MIEJSCE ORAZ TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: 7. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT: 8. INFORMACJE DODATKOWE:
ZAŁĄCZNIKI: |
INFORMACJA Z REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
INFORMACJA Z REALIZACJI ZAMÓWIENIA NA ZAKUP KOSIARKI SAMOJEZDNEJ.PDF (60,3KB) |
PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA NA ZAKUP KOSIARKI SAMOJEZDNEJ |
PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA NA ZAKUP KOSIARKI SAMOJEZDNEJ.pdf |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP KOSIARKI SAMOJEZDNEJ |
Hajnówka, dnia 25.10.2023r. DR.050.42.2023
zgodnie z Zarządzeniem nr 14/20 Dyrektora OSiR w Hajnówce z dnia 29.12.2020r. w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych (Prawo zamówień publicznych Dz. U. poz. 2020 z późniejszymi zmianami.), Dyrektor Ośrodka Sportu i Rekreacji zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych. 1. ZAMAWIAJĄCY: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Hajnówce, ul. Ks. Dziewiatowskiego 2, 17-200 Hajnówka, tel. 85 682 2776, e-mail: awksentiuk@osir.hajnowka.pl 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 5. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY: 6. MIEJSCE ORAZ TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: 7. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT: 8. INFORMACJE DODATKOWE: Mirosław Awksentiuk
ZAŁĄCZNIKI: |
INFORMACJA Z REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
INFORMACJA Z REALIZACJI ZAMÓWIENIA NA ZAKUP OLEJU GRZEWCZEGO 2022.pdf |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO |
na: dostawę oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus do kotłowni w szatni oraz kotłowni w budynku administracyjno-magazynowym Ośrodka Sportu i Rekreacji w Hajnówce. Zgodnie z Zarządzeniem nr 14/20 Dyrektora OSiR w Hajnówce z dnia 29.12.2020r. w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych (Prawo zamówień publicznych Dz. U. poz. 2020 z późniejszymi zmianami.), Dyrektor Ośrodka Sportu i Rekreacji zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych. 1. ZAMAWIAJĄCY: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Hajnówce, ul. Ks. Dziewiatowskiego 2, 17-200 Hajnówka, tel. 85 682 2776, e-mail: awksentiuk@hajnowka.pl 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: - gęstość w temperaturze 15 st.C nie większa niż 860,0 kg/m3, - wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg, - temperatura zapłonu nie niższa niż 56 st.C, - lepkość kinematyczna w temperaturze 20 st.C nie większa niż 6,00mm2/s, - temperatura płynięcia nie wyższa niż -20 st.C, - zawartość siarki nie większa niż 0,100%, - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, - zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24,0 mg/kg, - pozostałość po spalaniu nie większa niż 0,01%. 2) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 „Przetwory naftowe. Oleje grzewcze”. 3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz dostawą przedmiotu zamówienia certyfikat jakości oleju. 4) Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu do wysokości 20%. 5) Wymagania dodatkowe: Koszty związane z dostarczeniem zakupionego oleju do siedziby Zamawiającego w całości ponosi Wykonawca (Sprzedający), 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Od 23 sierpnia do 31 grudnia 2022 roku. 4. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postepowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, w tym cysterny dopuszczone do eksploatacji a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji prawnej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 1 Ustawy PZP. 5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1) Wykonawca w swojej ofercie musi wyraźnie określić nazwę oraz parametry techniczne oferowanego oleju i nazwę jego producenta. 2) Oferent (Wykonawca) powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr 1) wraz z zaakceptowanym projektem umowy (załącznik nr 2). 3) Oferta musi posiadać: a) pełne dane oferenta (Wykonawcy) w tym m.in. dokładne oznaczenie firmy, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, numer w rejestrze przedsiębiorców KRS (w przypadku podlegania wpisowi do niego), b) datę sporządzenia, c) czytelny podpis Wykonawcy (osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy), d) cenę ofertową należy przedstawić jako cenę z złotych: netto, podatek VAT, brutto 1000 litrów oleju oraz określić w złotych wysokość rabatu proponowaną dla tej ilości – 1000 litrów. 6. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY: 1) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: 2) Za cenę najkorzystniejszą przyjmuje się cenę najniższą liczoną w stosunku do aktualnie obowiązujących ceny producenta na dany dzień (dzień złożenia oferty), publikowanych na stronie producenta. 3) Cena dostawy przedmiotu zamówienia może ulec zmianom (podwyższeniu lub obniżeniu) w przypadku zmian cen paliw przez producenta proporcjonalnie do ich wzrostu lub spadku (potwierdzonego dokumentem opartym na cenach producenta na dzień dostawy). 4) Przedstawiony w ofercie Wykonawcy proponowany rabat nie podlega zmianie przez okres trwania umowy. 7. MIEJSCE ORAZ TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: Ofertę można przekazać osobiście (w zaklejonej kopercie) lub za pośrednictwem poczty do dnia 16.08.2022r. do godz. 14:00 na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Ks. Dziewiatowskiego 2, 17-200 Hajnówka z dopiskiem na kopercie „Dostawa oleju grzewczego” lub wysłać pocztą elektroniczną na adres: awksentiuk@hajnowka.pl w powyższym terminie. 8. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 16.08.2022r. o godzinie 14.15 w siedzibie Zamawiającego. 9. INFORMACJE DODATKOWE: Osoba do kontaktu Mirosław Awksentiuk, tel. 604 153 073
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert. ZAŁĄCZNIKI: |
INFORMACJA Z REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
INFORMACJA Z REALIZACJI ZAMÓWIENIA NA ZAKUP PRZYCZEPY JEDNOOSIOWEJ |
PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA NA ZAKUP PRZYCZEPY JEDNOOSIOWEJ |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP PRZYCZEPY JEDNOOSIOWEJ |
Hajnówka, dnia 12.01.2022r. DR.050.01.2022
zgodnie z Zarządzeniem nr 14/20 Dyrektora OSiR w Hajnówce z dnia 29.12.2020r. w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych (Prawo zamówień publicznych Dz. U. poz. 2020 z późniejszymi zmianami.), Dyrektor Ośrodka Sportu i Rekreacji zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych. 1. ZAMAWIAJĄCY: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Hajnówce, ul. Ks. Dziewiatowskiego 2, 17-200 Hajnówka, tel. 85 682 2776, e-mail: awksentiuk@hajnowka.pl 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1 miesiąc od podpisania umowy. 4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 5. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY: 6. MIEJSCE ORAZ TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: 7. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT: 8. INFORMACJE DODATKOWE:
W odpowiedzi na zapytania, w związku z ogłoszonym przetargiem na „Zakup przyczepy jednoosiowej z dostawą do siedziby Zamawiającego” Ośrodek Sportu i Rekreacji informuje:
Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuszcza ładowność przyczepy minimum 1 700 kg.
Odpowiedź: Zamawiający określa dopuszczalność masy całkowitej do 3,5T. Hajnówka, dnia 14.01.2022r. Mirosław Awksentiuk
ZAŁĄCZNIKI:
|
INFORMACJA Z REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
INFORMACJA Z REALIZACJI ZAMÓWIENIA NA ZAKUP I MONTAŻ KABINY DO MIKROCIĄGNIKA KUBOTA B2261 |
PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA NA ZAKUP I MONTAŻ KABINY DO MIKROCIĄGNIKA KUBOTA |
PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA NA ZAKUP I MONTAŻ KABINY DO MIKROCIĄGNIKA KUBOTA |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I MONTAŻ KABINY DO MIKROCIĄGNIKA KUBOTA B2261 |
Hajnówka, 04.10.2021 DR.050.49.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE na: zakup i montaż kabiny do mikrociągnika Kubota B2261 wraz z dostawą do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Hajnówce zgodnie z Zarządzeniem nr 14/20 Dyrektora OSiR w Hajnówce z dnia 29.12.2020r. w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych (Prawo zamówień publicznych Dz. U. poz. 2020 z późniejszymi zmianami.), Dyrektor Ośrodka Sportu i Rekreacji zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych. 1. ZAMAWIAJĄCY: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Hajnówce, ul. Ks. Dziewiatowskiego 2, 17-200 Hajnówka, tel. 85 682 2776, e-mail: awksentiuk@hajnowka.pl 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1 miesiąc od podpisania umowy. 4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1) Wykonawca w swojej ofercie musi wyraźnie określić nazwę, model, typ, parametry techniczne oferowanego wyposażenia oraz nazwę jego producenta. 5. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY: 1) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: a) Cena brutto 100%, 6. MIEJSCE ORAZ TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: Ofertę można przekazać osobiście (w zaklejonej kopercie) lub za pośrednictwem poczty do dnia 20.10.2021r. do godz. 14:00 na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Ks. Dziewiatowskiego 2, 17-200 Hajnówka z dopiskiem na kopercie „Dostawa i montaż kabiny do mikrociągnika Kubota B2261” lub wysłaćpocztą elektroniczna na adres: awksentiuk@hajnowka.pl w powyższym terminie. 7. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20.10.2021r. o godzinie 14:15 w siedzibie Zamawiającego. 8. INFORMACJE DODATKOWE: Osoba do kontaktu Mirosław Awksentiuk, tel. 604 153 073 Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty, zawierającą nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, Zamawiający przekaże oferentom za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz umieści komunikat na stronie BIP Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty.
Mirosław Awksentiuk Dyrektor OSiR Hajnówka
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
W odpowiedzi na zapytania, w związku z ogłoszonym przetargiem na zakup i montaż kabiny do mikrociągnika Kubota B2261, Ośrodek Sportu i Rekreacji w Hajnówce informuje: Pytanie: Czy dopuszcza się kabinę bez przednich błotników? Odpowiedź: Tak. Dopuszcza się kabinę bez przednich błotników. Pytanie: Czy dopuszcza się kabinę bez szyberdachu? Odpowiedź: Tak. Dopuszcza się kabinę bez szyberdachu. Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza 18 miesięczną gwarancję? Odpowiedź: Tak. Zamawiający dopuszcza 18 miesięczną gwarancję na montowaną kabinę.
Hajnówka, dnia 06.10.2021r. Mirosław Awksentiuk ZAŁĄCZNIKI: |
INFORMACJA Z REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA NA DOSTAWĘ MIKROCIĄGNIKA |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP MIKROCIĄGNIKA z 19.04.2021 |
Hajnówka, 19.04.2021r. DR.050.06.2021
1. ZAMAWIAJĄCY: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Hajnówce, ul. Ks. Dziewiatowskiego 2, 17-200 Hajnówka, tel. 85 682 2776, e-mail: awksentiuk@hajnowka.pl 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Zamawiającemu mikrociągnika o parametrach i wyposażeniu dodatkowym zgodnym z opisem zawartym w niniejszej specyfikacji technicznej. Wymagania dodatkowe: 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1 miesiąc od podpisania umowy. 4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Wykonawca w swojej ofercie musi wyraźnie określić nazwę, markę, model, typ, parametry techniczne oferowanego pojazdu oraz nazwę jego producenta. 5. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY: 1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: a) Cena brutto 100%, 6. MIEJSCE ORAZ TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: Ofertę można przekazać osobiście (w zaklejonej kopercie) lub za pośrednictwem poczty do dnia 07.05.2021r. do godz. 14:00 na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Ks. Dziewiatowskiego 2, 17-200 Hajnówka z dopiskiem na kopercie „Dostawa mikrociągnika” lub wysłaćpocztą elektroniczna na adres: awksentiuk@hajnowka.pl w powyższym terminie. 7. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 07.05.2021r. o godzinie 14.15 w siedzibie Zamawiającego. 8. INFORMACJE DODATKOWE: Osoba do kontaktu Mirosław Awksentiuk, tel. 604 153 073 Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty, zawierającą nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, Zamawiający przekaże oferentom za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz umieści komunikat na stronie BIP Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty.
Mirosław Awksentiuk Dyrektor OSiR Hajnówka TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert. W odpowiedzi na zapytania, w związku z ogłoszonym zapytaniem ofertowym na zakup mikrociągnika, Ośrodek Sportu i Rekreacji w Hajnówce informuje: Pytanie: Czy zamawiający dopuszcza udźwig tylnego TUZ na końcach ramion min 730 kg? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza tylnego udźwigu TUZ na końcach ramion poniżej 900 kg. Pytanie: Czy zamawiający dopuszcza brak systemu zacieśniania zakrętu ? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza brak systemu zacieśniania zakrętu. Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza, aby blokada mechanizmu różnicowego była: Tylnego mostu ? Odpowiedź: Tak. Zamawiający dopuszcza blokadę tylko tylnego mostu. Pytanie: Czy zamawiający dopuszcza mikrociągnik bez obciążników przednich i tylnych? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza braku obciążników w oferowanym mikrociągniku. Obciążniki traktujemy jako wyposażenie standardowe. Pytanie: Czy zamawiający dopuszcza brak środkowego WOM? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza braku środkowego WOM. Wymagane obroty na tym wałku to minimum 2500 obr/min.
ZAŁĄCZNIKI: |
PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA NA DOSTAWĘ MIKROCIĄGNIKA |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP MIKROCIĄGNIKA |
Hajnówka, 23.02.2021r. DR.050.06.2021 ZAPYTANIE OFERTOWE na: zakup mikrociągnika na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Hajnówce.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa Zamawiającemu mikrociągnika o parametrach i wyposażeniu dodatkowym zgodnym z opisem zawartym w niniejszej specyfikacji technicznej. 2) Zamawiany pojazd musi być fabrycznie nowy, posiadać rok produkcji nie starszy niż 2019, w pełni sprawny oraz z zamontowanym w całości wyposażeniem dodatkowym. 3) Cały pojazd będący przedmiotem umowy musi być ze sobą kompatybilny oraz właściwie dobrany parametrami. 4) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą posiadać ważne świadectwa homologacji obowiązujące na terenie RP w tym również dokument dopuszczający pojazd silnikowy do ruchu drogowego. 5) Minimalne wymagania techniczne: a) Ciągnik fabrycznie nowy, b) Silnik i skrzynia biegów wyprodukowane przez jednego producenta, c) Silnik wysokoprężny, liczba cylindrów – 3, d) Pojemność silnika minimum 1100 cm3, e) Minimalna moc wg ECE R24 - 28 KM, f) Napęd na cztery koła (4WD), g) Hydrauliczne wspomaganie kierownicy, h) Chłodzenie cieczą, i) Przekładnia mechaniczna zsynchronizowana z rewersem, minimalna ilość biegów przód tył 6/2, j) Przednia i tylna blokada mechanizmu różnicowego, k) Hamulce tarczowe mokre, l) Wydajność pompy hydraulicznej minimum 26 l/min, m) Tylny TUZ regulowany hydraulicznie, minimalny udźwig na końcach ramion 700 kg, n) Przedni TUZ o udźwigu min. 300 kg sterowany z kabiny, o) Tylny WOM, p) Zaczep do przyczepy, możliwość ciągnięcia przyczepy jednoosiowej o masie całkowitej do 3,5 T, q) Instalacja hamulcowa pneumatyczna, r) Zewnętrzne wyjście hydrauliki 4 lub więcej, w tym 2 przód, s) Kabina wentylowana i ogrzewana, siedzenie dla kierowcy (z regulacją), dwoje drzwi, wycieraczki szyby przedniej i tylnej, oświetlenie robocze minimum po dwie lampy przód i tył, uchylna szyba tylna, oświetlenie ostrzegawcze błyskowe pomarańczowe (kogut), lusterka boczne 2 szt., t) Wskaźnik obrotów silnika z licznikiem motogodzin, wskaźnik poziomu paliwa, temperatury silnika/płynu chłodzącego, wskaźnik ciśnienia oleju, u) Ogumienie do trawy, v) Zbiornik paliwa o pojemności minimum 20 l. 6) Wymagania dodatkowe: a) Koszty związane z dostarczeniem zakupionego pojazdu do siedziby Zamawiającego w całości ponosi Wykonawca (Sprzedający), b) Wykonawca przeprowadzi na miejscu nieodpłatny instruktaż obsługi pojazdu oraz dostarczy instrukcje obsługi i książki serwisowe w języku polskim, c) Wykonawca udzieli na dostarczony pojazd gwarancji na okres minimum 24 miesięcy liczony od daty jego dostarczenia, d) Wykonawca wraz z przekazanym ciągnikiem przekaże Zamawiającemu oświadczenie gwarancyjne producenta, z którego wynikać będzie udzielenie gwarancji na okres 24 miesięcy od daty wydania ciągnika Zamawiającemu, e) W okresie gwarancyjnym Wykonawca na własny koszt usunie wszystkie awarie zaistniałe mimo prawidłowej eksploatacji pojazdu, zgodnie z jego właściwościami oraz w tym okresie dokona przeglądów okresowych, f) Serwis świadczony będzie przez podmiot posiadający autoryzację producenta oraz przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia kwalifikacyjne, g) Drobne naprawy gwarancyjne i przeglądy okresowe będą wykonywane, h) Usunięcie awarii musi być dokonane nie później niż w ciągu 5 dni od chwili zgłoszenia, chyba że naprawa wymagać będzie więcej czasu, wtedy czas usunięcia awarii uzgodniony zostanie indywidualnie. 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1 miesiąc od podpisania umowy. 4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1) Wykonawca w swojej ofercie musi wyraźnie określić nazwę, markę, model, typ, parametry techniczne oferowanego pojazdu oraz nazwę jego producenta. 2) Oferent (Wykonawca) powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania (załącznik do zapytania ofertowego). 3) Oferta musi posiadać: a) pełne dane oferenta (Wykonawcy) w tym m.in. dokładne oznaczenie firmy, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, numer w rejestrze przedsiębiorców KRS (w przypadku podlegania wpisowi do niego), b) datę sporządzenia, c) czytelny podpis Wykonawcy (osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy), d) cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji. 5. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY: 1) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: a) Cena brutto 100%, b) Gwarancja na ciągnik minimum 24 miesiące. 6. MIEJSCE ORAZ TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: Ofertę można przekazać osobiście (w zaklejonej kopercie) lub za pośrednictwem poczty do dnia 10.03.2021r. do godz. 14:00 na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Ks. Dziewiatowskiego 2, 17-200 Hajnówka z dopiskiem na kopercie „Dostawa mikrociągnika” lub wysłaćpocztą elektroniczna na adres: awksentiuk@hajnowka.pl w powyższym terminie. 7. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 10.03.2021r. o godzinie 14.15 w siedzibie Zamawiającego. 8. INFORMACJE DODATKOWE: Osoba do kontaktu Mirosław Awksentiuk, tel. 604 153 073 Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty, zawierającą nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, Zamawiający przekaże oferentom za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz umieści komunikat na stronie BIP Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty. 9. ZAŁĄCZNIKI: 1) Projekt umowy na zakup mikrociągnika, 2) Formularz oferty cenowej.
Mirosław Awksentiuk Dyrektor OSiR Hajnówka
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert. DO POBRANIA
|
Protokół z postepowania kabina do Kubota.pdf |
INFORMACJA Z REALIZACJI ZAMÓWIENIA NA ZAKUP OLEJU GRZEWCZEGO.pdf |